Cum să pierzi grăsimea și greutatea corporală Arderea grăsimilor pe calea cea bună

Cum să pierzi greutatea corporală și grăsimea

Cum să pierzi grăsimea corporală și să crești masa musculară - partea 1 - Cum să te formezi - Antrenor S-a spus întotdeauna că pierderea grăsimii corporale și construirea mușchilor în același timp este imposibilă.

  • Remodelarea corporală: scădere în greutate sau pierdere în centimetri? - SKiN MedSpa
  • Exerciții fizice și dietă pentru pierderea grăsimilor A avea prea multă grăsime corporală - chiar dacă aveți o greutate sănătoasă - vă poate pune un risc crescut pentru probleme de sănătate, cum ar fi diabetul și bolile de inimă.
  • Greutatea celebrităților pierde
  • Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?
  • Cum să pierzi grăsimea și greutatea corporală. Beginner's guide to fitness
  • Cum să pierzi grăsimea și greutatea corporală Arderea grăsimilor pe calea cea bună
  • Mod ușor de a diminua rapid
  • Pierzi în greutate, dar cât de mult este grăsimea? Iată Cum să spui - Sănătate -

Fie pierzi în greutate, fie îți crești masa musculară. Pentru a satisface această nevoie, este foarte important să aveți cunoștințele corecte și, mai presus de toate, ce să faceți. Aceasta este prima parte esențială pentru a înțelege cum și de ce este posibil să arzi grăsimile și să construiești mușchi.

Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?

Această abordare se numește recompunere corporală. Pierde greutatea pe bucătăria slabă termeni moșteniți din lumea culturistilor profesioniști, a căror viață este împărțită în extrasezon tip burta de vacă gravidă și Cea mai eficientă și modernă soluție pentru a pierde grăsime și a pune pe mușchi este recompunerea corpului. Allana polo pierdere în greutate și în următoarele episoade vom face acest lucru, sper că va fi o călătorie convingătoare care mă va duce la examinarea aspectelor tehnice ale recompunerii corpului în termeni simpli, și să ofere soluții eficiente pe care toată lumea le poate pune în practică imediat după terminarea lecturii.

cutia de tăiere a grăsimilor cum să pierzi grăsimea corporală de 12%

Citirea diferitelor sale lucrări m-a condus la abordarea pe care ți-o voi arăta. Sunteți gata? Ei bine, să începem! Nu sunteți pierzătorii care nu pot, este vina corpului vostru și a celor mai îndepărtați strămoși ai săi. Recomandările tipice sunt creșterea proteinelor pentru a câștiga mușchi fără a câștiga multă grăsime, mai puțin cardio și mai mult cardio, mai puține grăsimi sau mai multe grăsimi?

Cum să pierzi grăsimea și greutatea corporală

Problema este că, odată cu începutul etapei culturistului, toată lumea înțelege că a pune mușchi fără substanțe anabolice înseamnă, în general, să ridici un pic de exces de grăsime corporală. Cei care nu vor să mărească grăsimea sunt cei care vă vor spune că kg de mușchi pe an este maximul pe care îl puteți crește odată ce a trecut primul an de sală.

Dar de ce este atât de dificil să câștigi masa musculară și să pierzi grăsime în același timp? Problema fundamentală este că corpurile noastre nu sunt capabile să facă două lucruri simultan, mai ales atunci când acestea sunt opuse reciproc: punerea mușchilor și pierderea grăsimii sunt două scenarii complet diferite în ceea ce privește nutriția, hormonii și răspunsul.

Energia nu este creată sau distrusă, ci este transformată și sintetizarea unui nou țesut organic, care este mușchi sau grăsime, necesită energie care nu apare prin magie. De cum să pierzi greutatea corporală și grăsimea vine această energie?

Provine din caloriile din alimentele pe care le consumăm. Sintetizarea mușchilor noi este foarte costisitoare din punct de vedere energetic, mult mai mult decât sintetizarea grăsimilor noi. Așadar, este idilic să credem că caloriile utilizate pentru creșterea mușchilor noi sunt generate magic de oxidarea grăsimilor.

Nu funcționează așa.

cele mai bune pierderi de pierdere în greutate pierdere în greutate inexplicabilă gerd

Cea mai frecventă problemă pentru un culturist natural este compartimentare. Ce înseamnă? Mecanismul explică unde se termină caloriile atunci când mâncăm mai mult, dacă sunt în mușchi sau grăsimi și de unde provin caloriile când mâncăm mai puțin, dacă mușchiul sau grăsimile.

Un alt factor important în controlul compartimentării este sensibilitatea la insulină, care este modul în care un țesut răspunde la insulină. Insulina din corpul nostru este hormonul clasic de stocare de rezervă, un adevărat hormon anabolic sau cel puțin creează condițiile pentru anabolism, favorizând stocarea substanțelor nutritive în țesuturi precum ficatul, mușchii și țesutul adipos.

Pierzi în greutate, dar cât de mult este grăsimea? Iată Cum să spui

Într-o lume ideală, am avea o sensibilitate ridicată la insulină în mușchii scheletici și săraci în celulele grase. Acest lucru se apropie de realitatea cum să pierzi greutatea corporală și grăsimea indivizi special dotați, care stochează o încărcătură calorică mare în mușchii lor și o încărcare mult mai mică în adipocite; dimpotrivă, există indivizi cu sensibilitate scăzută la insulină în celulele musculare care, chiar și cu o producție mult mai mare, sunt incapabili să mențină zaharurile din mușchi Acest lucru se vede și în faptul că au probleme pentru a avea efectul de pompare datorită glicogenului scăzut în celulele musculare și tind să acumuleze calorii în adipocite.

Ce alți factori controlează compartimentarea caloriilor? Un factor foarte important este procentul de grăsime corporală : persoanele slabe tind, în mod natural, să câștige mai mult mușchi decât grăsime atunci când sunt supuse unei supraalimentări, în timp ce persoanele grase tind să câștige mai multă grăsime decât mușchiul în aceleași condiții.

Acest lucru se datorează faptului că procentul de grăsime corporală și sensibilitatea la insulină tind să fie legate: cu cât aveți mai multe grăsimi, cu atât sunteți mai rezistent la insulină, cu cât sunteți mai slabi, cu atât sunteți mai sensibil la insulină.

Dar asta nu este tot: procentul de grăsime corporală vă controlează metabolismul într-un mod foarte profund, nu doar ca sursă de acizi grași. Cea mai cunoscută substanță produsă este leptina, dar există altele, de exemplu, factorul de necroză tumorală alfa TNF-alfadiverse interleukine, adiponectină și alți compuși care, atunci când sunt eliberați, acționează ca semnale către alte celule cum să pierzi greutatea corporală și grăsimea țesuturilor țintă și schimbă metabolismul.

SLABIRE SI MASA MUSCULARA IN ACELASI TIMP?

Fără a intra în detalii excesive, vorbim o clipă despre leptină, care este cea mai abuzată de mass-media. Leptina este o proteină eliberată de adipocite și nivelurile sale sunt fundamental corelate cu procentul de grăsime corporală: cu cât aveți mai multe grăsimi, cu atât aveți mai multă leptină. Cu toate acestea, de îndată ce trecem la o dietă hipocalorică și la o creștere a leptinei, nu avem același efect, dimpotrivă, deoarece sistemul este asimetric.

este rooibos ceai bun pentru pierderea în greutate slimming katsu

Deci, corpul luptă împotriva pierderii în greutate mult mai mult decât creșterea în greutate homeostazia asimetrică. Deci, să vedem ce se întâmplă atunci când decidem să urmăm o dietă.

Slăbitul din greutate Vs. Remodelare corporala: scaderea in greutate sau pierdere in cm? Majoritatea dietelor convetionale folosesc foarte putine calorii: sau mai putine pentru femei si sau chiar mai putine pentru barbati.

Reducem carbohidrații, caloriile sau ambele și vedem că glicemia scade rapid și nivelul insulinei scade: acest lucru este pozitiv, deoarece este un semnal către celulele grase de a elibera grăsime; Pe de altă parte, catecolaminele adrenalina eliberate în circulație au crescut, cel puțin în primele zile și au crescut și mai mult mobilizarea grăsimilor.

Acest lucru determină o creștere a nivelului de trigliceride din sânge și, prin urmare, o creștere a utilizării acestor trigliceride în ficat și mușchi ca substrat energetic.

d trim înscriere la slimming recenzii privind aplicațiile de scădere în greutate

Aceste efecte sunt și mai ușurate dacă, prin efort, se realizează epuizarea glicogenului hepatic și muscular. Creșterea trigliceridelor din sânge determină, de asemenea, o creștere momentană a rezistenței la insulină, care este utilă în acest moment, deoarece servește pentru a economisi glucoza și aminoacizii. Aparent haos!

Remodelarea corporală: scădere în greutate sau pierdere în centimetri?

Dar toate aceste ajustări negative sunt de fapt puse în aplicare, deoarece organismul trebuie să scadă rata consumului de acizi grași și trebuie să o facă pentru a supraviețui cât mai mult timp. Apoi, corpul tinde să elimine toate activitățile care au un consum caloric ridicat, cum ar fi sinteza proteinelor, reproducerea și funcția sistemului imunitar.

Și când ne întoarcem brusc la o dietă hipercalorică, ce se întâmplă? Se întâmplă ca majoritatea adaptărilor care au fost în timpul unei hrăniri hipocalorice să se întoarcă înapoi și leptina, care anterior se prăbușise, acum crește mai mult sau mai puțin la niveluri normale și nu mai mult, chiar dacă mănânci excesiv. De ce?

pierderea în greutate impactul asupra articulațiilor poate t3 să vă ajute să pierdeți în greutate

Acest lucru înseamnă că nu răspund bine la leptină așa cum ar trebui, așa că nivelurile ridicate menținute mult timp par să stimuleze rezistența.

Ambele teorii care încearcă să explice eșecul nivelurilor ridicate de leptină în apărarea corpului de hiperalimentare au un simț evolutiv și acum mii de ani grăsimea nu era niciodată un risc, ci mai degrabă era sinonimă cu bogăția, în timp ce este foarte delegat, era o risc. Poate că peste Căutăm o soluție la toate acestea!

Cum să pierzi în greutate și grăsime corporală

În a doua parte vom vedea cum să articulăm și să manipulăm toate aceste variabile în favoarea noastră! Relaxați-vă, nu trebuie să clarificăm aceste lucruri înainte de a începe să manipulăm! Ne vedem în curând! Francesco Celso Tradus de Luca raffaele.

pierderea în greutate cu sinta 6 când pierdeți grăsime