Viagraul vă face să pierdeți în greutate

Fibrele vă fac să pierdeți în greutate. Luati fibre si pierdeti in greutate: lista de produse, beneficii, daune - Cauze

fibrele vă fac să pierdeți în greutate

Fibra este un nutrient important care este adesea trecut cu vederea. Simplu, fibra se referă la carbohidrați care nu pot fi digerați de intestin. Este clasificat ca solubil sau insolubil în funcție de faptul dacă se dizolvă în apă.

Fibrele insolubile funcționează mai ales ca agenți de încărcare, adăugând conținut la scaun. În schimb, anumite tipuri de fibre solubile pot afecta semnificativ sănătatea și metabolismul - precum și greutatea ta 1. Acest articol explică modul în care fibrele solubile pot favoriza pierderea în greutate. Fibrele se alimentează cu bacteriile tale prietenoase Se estimează că de trilioane de bacterii trăiesc în intestinul tău, în principal în intestinul gros 2. Alături de alți microbi care se găsesc în sistemul digestiv, aceste bacterii sunt adesea numite flora intestinului sau microbiomul intestinal.

Diferite specii de bacterii joacă roluri importante în diferite aspecte ale sănătății, incluzând managementul greutății, controlul zahărului din sânge, imunitatea și chiar funcția creierului 3, 4, 5, 6, 7. La fel ca și alte organisme, bacteriile trebuie să mănânce bine pentru a rămâne sănătos.

Pierdeți în greutate eo. Slăbire mango

Acesta este locul în care fibrele solubile, în cea mai mare parte a etapelor, în interior. Fibra care vă avantajează bacteriile intestinale este cunoscută sub numele de fibre prebiotice sau fibre fermentabile. Este considerat foarte benefic pentru sănătate și greutatea corporală 8, 9. Anumite fibre insolubile, cum ar fi amidonul rezistent, funcționează, de asemenea, ca prebiotice.

Acolo, anumite fibre solubile ajută la alimentarea bacteriilor intestinale prietenoase, care sunt esențiale pentru o sănătate bună. Bacterii bune ajuta la combaterea inflamației Bacteriile Gut sunt renumite pentru efectul lor asupra inflamației cronice Acestea produc substanțe nutritive pentru corpul dvs.

Viagraul vă face să pierdeți în greutate

Aceasta duce la fibrele vă fac să pierdeți în greutate inflamației intestinale și îmbunătățiri ale tulburărilor inflamatorii asociate 11, 12, Doar pentru a clarifica, inflamația acută pe termen scurt este benefică, deoarece ajută corpul să lupte cu invadatorii străini și să repare celulele deteriorate. Cu toate acestea, inflamația cronică pe termen lung este o problemă gravă, deoarece poate începe să combată țesuturile corpului tău.

fibrele vă fac să pierdeți în greutate

Inflamația cronică, la nivel scăzut, joacă un rol major în aproape fiecare boală cronică occidentală, inclusiv în bolile de inimă, Alzheimer și sindromul metabolic 14, 15, Există, de asemenea, dovezi că inflamația este asociată cu creșterea în greutate și obezitate 17, 18, Mai multe studii observaționale demonstrează că un aport mare de fibre este legat de niveluri mai mici de markeri inflamatori în fluxul sanguin 19, Consumul de fibre a fost legat de o inflamație redusă.

Surse bogate de fibre vâscoase Fibrele vâscoase apar exclusiv în alimentele vegetale. Sursele bogate includ fasole și leguminoase, semințe de in, sparanghel, varză de Bruxelles și ovăz.

Luati fibre si pierdeti in greutate: lista de produse, beneficii, daune

Fibrele vă fac să pierdeți în greutate intenționați să treceți la o dietă bogată în fibre, nu uitați să o faceți treptat pentru a oferi corpului dvs.

Disconfortul abdominal, crampele și chiar diareea sunt reacții adverse frecvente dacă îți fibrele vă fac să pierdeți în greutate prea rapid aportul de fibre. Alimentele din plante întregi, precum fasolea, sparanghelul, varza de Bruxelles și ovăzul sunt bogate în fibre vâscoase. Suplimentele cu fibre sunt eficiente pentru pierderea în greutate?

Suplimentele de fibre se obțin de obicei izolând fibra de plante. În timp ce aceste fibre izolate pot avea unele beneficii pentru sănătate, dovezile pentru controlul greutății sunt mixte și neconvingătoare. Un studiu de revizuire foarte mare a descoperit că psyllium și guma guar - atât fibre solubile, vâscoase - sunt ineficiente ca suplimente de slăbit O excepție notabilă este glucomannanul, o fibră extrasă din rădăcina konjac.

Această fibră dietetică incredibil de vâscoasă determină o pierdere în greutate modestă atunci când este utilizată ca supliment 27, 28, Cu toate acestea, suplimentarea cu nutrienți izolați face rareori multă diferență de la sine.

Pentru cel mai mare impact, ar trebui să combinați suplimentele de fibre cu alte strategii sănătoase de slăbit. Deși glucomannanul și alte suplimente de fibre solubile sunt o opțiune bună, cel mai bine este să vă concentrați dieta pe alimentele întregi din plante.

Cum să luați corect fibrele pentru pierderea în greutate

Totuși, obținerea fibrelor din alimentele vegetale întregi este mai bună decât suplimentarea. Linia de jos Mâncarea mai multor alimente bogate în fibre - în special fibre vâscoase - poate fi o strategie eficientă pentru a pierde în greutate.

Cu toate acestea, la fel ca multe metode de pierdere în greutate, nu va duce la rezultate pe termen lung, decât dacă îl împerechezi cu o schimbare de viață de durată. Rețineți că suplimentele de fibre au un impact mai mare asupra sănătății decât alimentele integrale bogate în fibre. În plus, nu uitați că sănătatea nu se referă la greutatea corporală. Mâncarea multă fibră din alimente reale poate avea numeroase alte beneficii pentru sănătate.

fibrele vă fac să pierdeți în greutate

Recomandate Pe Portalul