Arde grăsime o săptămână

Hiit pentru a arde grăsimea burtă. ARDE HIY GRĂSIME DIN BURTĂ? - FITNESS -

Spre deosebire de aerobic si cardioantrenamentul in intervale de intensitate ridicata HIIT iti permite sa arzi o gramada de calorii si grasimi corporale ore in sir dupa ce termini exercitiile. Mai mult de atat, el nu-ti afecteaza negativ hipertrofia, fiind total compatibil cu cresterea in masa musculara.

hiit pentru a arde grăsimea burtă

Din pacate, majoritatea oamenilor NU stiu sa beneficieze la maxim de pe urma lui. Cheia unui HIIT reusit nu e in varietatea de exercitii pe care o faci, ci in progresie.

hiit pentru a arde grăsimea burtă

De aceea, in cele ce urmeaza am sa-ti arat 10 cm pierdere în greutate exemple de HIIT foarte eficiente folosind doar 1 exercitiu… …impreuna cu schemele de progres pentru incepatori spre intermediari, ce te vor ajuta sa scapi de tot mai multa grasime saptamana de saptamana.

Dupa cum se vede si din poza de mai sus, un Burpee consta din: coborarea in maini, saltul cu picioarele inapoi intr-o pozitie de flotare, executia unei flotari pentru cei ce pot astasaltul inapoi cu genunchii la piept si o genuflexiune plus salt in inaltime cu mainile deasupra capului. Pasii de urmat pentru acest HIIT: Foloseste un cronometru pe intervale poti descarca o aplicatie pe mobil si seteaza-l la 20 de intervale 10 efort intercalate cu 10 de odihna dupa parametri saptamanii mentionati mai jos.

hiit pentru a arde grăsimea burtă

In intervalul de efort executa cat mai multe Burpee incercand de fiecare data sa treci prin miscari cat mai rapid si corect. In intervalul de odihna singura tinta e refacerea.

Daca doresti, poti merge usor la pas lent sau executa miscari de stretching.

hiit pentru a arde grăsimea burtă

Repeta 10 runde si vei completa un antrenament HIIT foarte eficient. In doar 10 minute vei stimula arderea mai multor grasimi si obtine mult mai multe beneficii decat in de minute de efort aerobic clasic.

hiit pentru a arde grăsimea burtă

Progresia acestui antrenament HIIT: Saptamana I: antrenamente cu 20 secunde efort intens si 60 secunde odihna Saptamana II: antrenamente cu 20 secunde efort intens si 40 secunde odihna Saptamana III: antrenamente cu 30 secunde efort intens si 40 secunde odihna Saptamana IV: antrenamente cu 30 secunde efort intens si 30 hiit pentru a arde grăsimea burtă odihna Nota: Daca primul nivel de mai sus e prea usor pentru tine, asigura-te ca executi miscarea cat poti de rapid apoi progreseaza direct la o varianta cu mai putin timp de odihna.

Exemplul 2: Antrenament HIIT simplu si eficient pentru la Sala sau in Aer Liber Sprintul — alergatul la viteza maxima pe care o poti genera — e unul dintre cele mai eficiente exercitii pe care l-ai putea face pentru sculptarea unui corp impresionant.

Arde 100 De Calorii In 10 Minute - Arde Grasime Acasa - ANTRENAMENT EFICIENT

Uita-te numai la un sprinter de top comparativ cu un alergator la maraton si cu siguranta te vei convinge de asta. Pentru acest HIIT simplu si eficient iti recomand in mod special sprinturi in aer liber, ideal in sus pe un deal putin inclinat, sau sprinturi pe banda rulanta la sala.

hiit pentru a arde grăsimea burtă