Ai Meno-gut? Cum să pierzi menopauza abdominală

Pierde câștigul în greutate menopauză în mod natural, Cum să pierdeți greutatea care vine cu menopauza

Complet sau nu cu menopauză: metabolism și greutate în exces în menopauză

Ai Meno-gut? Cum să pierzi menopauza abdominală Nu, nu este în întregime vina ta.

Ce vitamine și minerale ar trebui să fie în dietă cu menopauză Vitaminele și mineralele utile pot reduce manifestările și efectele neplăcute ale menopauzei. Din fericire, cele mai multe dintre ele le putem găsi cu ușurință pe piață și în magazin sub formă de produse sănătoase și sănătoase.

Da, poți pierde acele kilograme în plus de Hallie Levine, AARP, 30 iulie Comentarii: 0 Pe măsură ce vă atingeți anii 40 de la mijlocul până la sfârșitul anilor 40, este posibil să observați că, în afară de lupta împotriva bufeului ocazional sau a schimbării stării de spirit, pantalonii tăi negri preferați încep să se simtă mult mai bine. De data aceasta nu este imaginația ta.

Femeia medie câștigă aproximativ patru kilograme și jumătate pe măsură ce începe tranziția la menopauză în anii 40, conform unui studiu de referință.

Video: 5 Metode de a slabi dupa sarbatoriIunie Scădere în greutate între 20 și 30 de ani Student sau tânăr activ, asta e: nu mai locuiești cu părinții tăi! O situație care vă convine, pentru că gustați în sfârșit libertatea, dar care, în același timp, vă prăvălește … Într-adevăr, silueta dvs. Vă ajutăm să înțelegeți motivele, apoi să vă luați în mână pentru a vă găsi greutatea de formă. În cele din urmă, descoperă soluțiile noastre rapid pentru a vă bucura de independența dvs. Sfatul nostru.

Și nici nu este o tendință care încetinește: femeile continuă să piardă aproximativ o lire și jumătate în fiecare an în anii pierde câștigul în greutate menopauză în mod natural și 60, potrivit unei noi recenzii publicate în jurnal.

Procedurile clinicii Mayo.

Pierde in greutate in functie de varsta

Începând cu vârsta de 30 de ani, cercetările arată că pierzi în medie aproximativ o jumătate de kilogram de mușchi în fiecare an; iar acest număr crește la aproape o kilogramă completă după ce atingi Dar pe măsură ce alunecați prin marele M, este posibil să observați și altceva: chiar dacă numărul de pe cântar nu crește considerabil, orice greutate vă do câștigul se termină acumulându-se în jurul abdomenului, lăsându-te cu ceea ce sigur arată ca burta de bere a altcuiva.

Dar acest tip de grăsime, cunoscută sub numele de grăsime viscerală, este toxică.

pierde câștigul în greutate menopauză în mod natural

Aceste substanțe chimice vă forțează corpul să producă mai multă insulină, care nu numai că mărește pofta de mâncare, dar crește și depozitarea grăsimilor în celulele adipoase.

La rândul său, acest lucru vă determină să vă îngrășați și mai mult pe burtă și, de asemenea, vă pregătește să dezvoltați rezistență la insulină, un factor cheie în dezvoltarea bolilor de inimă și a diabetului de tip 2.

pierde câștigul în greutate menopauză în mod natural

Sună descurajant, dar există modalități aprobate de experți de a inversa spirala ascendentă a scalei. Iată cum: Manie-l. Dacă sunteți sedentar, inițierea unui program de exerciții vă va ajuta să pierdeți kilograme, precum și să ameliorați simptomele menopauzei, cum ar fi bufeurile, potrivit unui studiu publicat anul trecut în revista medicală Menopauza.

Dar dacă sunteți deja activ, va trebui să ridicați lucrurile cu o notă.

Cel mai puternic supliment pentru pierderea în greutate, GREEN COFFEE Plus

Cel mai bun mod de a face acest lucru este printr-o scurtă durată de antrenament la intervale de intensitate mare HIITîn care alternați scurte perioade de activitate fizică intensă cu perioade de recuperare mai relaxate. Femeile obeze aflate în postmenopauză care au făcut 10 minute de HIIT de cinci ori pe săptămână au pierdut în greutate de două ori mai mult decât cele care au făcut exerciții de rezistență mai pierde câștigul în greutate menopauză în mod natural, cum ar fi mersul pe jos, potrivit unui studiu al Universității din Scranton publicat în octombrie anul trecut în Menopauza.

Adăugați antrenament de rezistență. Un studiu din al femeilor aflate în postmenopauză la sfârșitul anilor 50 și 60 a constatat că cei care au făcut o oră de pierde câștigul în greutate menopauză în mod natural de forță de două ori pe săptămână timp de opt săptămâni nu numai că și-au redus în mod semnificativ grăsimea corporală în comparație cu un grup de control, dar au raportat, de asemenea, mai puține dureri fizice și m-am simțit mai bine în general.

Dacă sunteți rezistent la pomparea fierului, luați în considerare yoga. Are același tip de beneficii pentru greutate, iar o revizuire germană din care a analizat 13 studii a concluzionat că yoga ajută și la ameliorarea simptomelor menopauzei, inclusiv bufeurile. Fii atent la ce mănânci.

pierde câștigul în greutate menopauză în mod natural

Într-un studiu realizat pe Acest lucru reduce semnificativ nivelul zahărului din sânge și al insulinei din corp, ceea ce vă va ajuta să vă simțiți mai plin mai mult timp, potrivit unui studiu din publicat în revista medicală Îngrijirea diabetului. Nu mai mâncați după ora Cercetările arată că postul intermitent sau alternativ de zi, în care mănânci normal o zi și restricționezi dramatic caloriile în ziua următoare, poate funcționa. Persoanele care și-au redus caloriile între și 1.

Fii suficient de închis.

Dr. Mihaela Bilic: cum slăbim și ne menținem greutatea optimă la menopauză

A nu prinde destule zzz nu se simte doar îngrozitor, ci duce la creșterea în greutate în timp. Un studiu a arătat că femeile care dormeau mai puțin de cinci ore pe noapte aveau un risc cu 30 la sută mai mare de a câștiga 30 de kilograme pe o perioadă de 16 ani, comparativ cu cele care aveau șapte ore complete.

Unele motive comune includ îmbunătățirea funcționării zilnice, aspectul mai muscular și îmbunătățirea atletismului. De obicei, cei care doresc să crească în greutate ar trebui să se concentreze pe câștigul de mușchi. De obicei este mai sănătos să-ți câștigi cea mai mare parte din greutate ca mușchi și nu ca grăsime.

Dacă obținerea odihnei de care aveți nevoie este provocată de, să zicem, bufeurile menopauzale, o opțiune de luat în considerare este un curs scurt de terapie comportamentală cognitivă, un tip de consiliere în care sunteți învățați noi tehnici comportamentale pentru a ajuta la promovarea somnului. Atât femeile aflate în menopauză, cât și cele aflate în postmenopauză, care au folosit această tehnică, au arătat o reducere semnificativă a insomniei două-trei luni mai târziu, potrivit unui studiu publicat în ianuarie trecut în revista medicală.

Terapia de substituție hormonală, anumite antidepresive, cum ar fi doza mică de paroxetină Brisdellevenlafaxină Effexor sau escitalopram Lexapro sau medicamentul pentru migrenă gabapentin Neurontin sunt, de asemenea, opțiuni pentru a discuta cu medicul dumneavoastră, spune Pinkerton.

pierde câștigul în greutate menopauză în mod natural