Exerciții cardio pentru slăbit. Ce antrenamente ard eficient grăsimea

Pierderea în greutate așteptată cu hiit, PLANUL TAU DE SCADERE IN GREUTATE - Doctor Info Ro - Program de pierdere în greutate

Takeaway Arderea cantității maxime de calorii într-un timp minim este un antrenament ideal cu care majoritatea dintre noi putem urca la bord.

Antrenamentul la intervale de intensitate ridicată - denumit în mod obișnuit HIIT - este un antrenament din ce în ce mai popular pierderea în greutate așteptată cu hiit acestei noțiuni.

Scris de: Andreea Cohuț Sări coarda pentru a slăbi!

Gândiți-vă la aceasta ca la metoda de antrenament multi-tasking din lumea fitnessului, permițându-vă să ardeți o cantitate amplă de grăsimi, să construiți mușchi și să vă ardeți calorii în mai puțin timp decât este nevoie pentru a urmări o reluare a Prieteni.

Din păcate, după cum sugerează și numele, antrenamentul este intens. Gândiți-vă la izbucniri de exerciții hardcore, care distrug intestinul după exerciții, cu scurte perioade de odihnă între și multe burpee.

Instruire pe intervale de înaltă intensitate: Ghidul complet - Mod De Viata -

Înainte de a vă înscrie la un curs HIIT sau de a încerca să executați un antrenament acasă, iată tot ce trebuie să știți. Faceți cunoștință cu expertul Lauren Vickers este antrenor personal și manager de echipă de atletism la F45 Training. Ce este HIIT?

eca stack pentru a pierde în greutate

Lauren Vickers, antrenor personal și manager de echipă de atletism la F45 Training, o franciză populară de antrenament HIIT, explică faptul că HIIT este o clasificare a exercițiilor care implică de obicei intervale scurte de exerciții de intensitate ridicată, intercalate cu perioade de recuperare statice sau active.

Dan Bowen, NPTI, NASM Personal Trainer și proprietarul Philadelphia's Hit Fitness, care este, de asemenea, specializat în metodă, adaugă că majoritatea antrenamentelor HIIT vor combina exerciții anaerobe cele care nu folosesc oxigen, cum ar fi săriturile cu aerobice cele care implică oxigencum ar fi mersul pe jos.

Totul are legătură cu efectul excesiv de consum de oxigen post-exercițiu EPOCexplică el.

1 kg pierdere în greutate într o zi

În timpul procesului de recuperare, corpul se restabilește la o stare de repaus și se adaptează la exercițiul tocmai efectuat.

Aceasta va include echilibrarea hormonilor, depozitele de combustibil, reparația celulară și anabolismul. Cel mai bun pentru: Tonifiere musculară și pierderea în greutate În timp ce HIIT este un antrenament excelent pentru oricine, indiferent de obiectivele lor de antrenament, unul dintre motivele pentru care oamenii suportă antrenamentele mai scurte, dar riguroase, este faptul că te pot biciui rapid în formă.

PROGRAM DE PIERDERE ÎN GREUTATE FOLOSIND COARDA DE SĂRIT

În timp ce cantitatea de calorii arse în timpul unui antrenament HIIT se bazează în mare măsură pe lungimea și intensitatea antrenamentului dvs. Și, luând în considerare faptul că fiecare exercițiu intens de 20 de secunde a fost urmat de 40 de secunde de odihnă, s-au exercitat și pentru o treime din timpul grupurilor de alergare și ciclism.

Vinați-vă hormonii. Blitheri, iritabilitate, oboseală, depresie, insomnie, piele uscată, senzație de nebunie, urând pe toată lumea și totul și, nu în ultimul rând, creșterea în greutate. Acestea sunt doar câteva din simptomele pe care le experimentăm atunci când trecem prin perimenopauză sau, așa cum o numim de obicei, o menopauză veche simplă.

Cu toate acestea, Bowen spune că vă așteptați la rafale de muncă grea, de intensitate ridicată, care urmează dureri scurte de odihnă între ele. El subliniază, de asemenea, că fiecare clasă de antrenament HIIT tinde să fie diferită și mulți consideră că natura sa neașteptată este motivantă.

cafeaua te face să pierzi în greutate

Rețineți că, deși cursurile HIIT sunt deseori dure, ele sunt în general mai scurte decât alte clase pe care le oferă studioul sau sala de sport. În timp ce antrenamentul poate fi istovitor, Bowen spune că recompensa obținută la sfârșitul cursului merită. Avantajele HIIT Vickers subliniază că există multe beneficii susținute științific de a susține intensități mai mari de efort ca urmare a antrenamentelor HIIT: HIIT poate promova arderea eficientă a caloriilor: După cum sa menționat anterior, există suficiente cercetări care să susțină HIIT ca unul dintre antrenamentele mai eficiente pentru arderea caloriilor, permițându-vă să ardeți cantitatea maximă de calorii într-un timp minim.

Poate ajuta la consumul de oxigen: După cum a explicat Bowen anterior, antrenamentele HIIT sunt eficiente în ceea ce privește consumul de oxigen, ajutându-vă corpul să continue să ardă calorii mult după terminarea antrenamentului.

Fresh articles

Poate ajuta la creșterea metabolismului: Cercetarea susține, de asemenea, afirmațiile că HIIT poate stimula metabolismul, crescând rata metabolică la ore după antrenament. Poate ajuta la arderea grăsimilor: HIIT este una dintre cele mai eficiente metode de antrenament pentru sablarea grăsimilor. O revizuire a 13 studii care au implicat de adulți supraponderali și obezi au constatat că HIIT a contribuit balet ajuta la pierderea in greutate reducerea grăsimii corporale și a circumferinței taliei.

Un alt studiu al adulților tineri supraponderali a constatat că cei care au efectuat trei antrenamente HIIT de 20 de minute pe săptămână au pierdut 4,4 kilograme în 12 săptămâni fără a face modificări în dieta lor.

  1. Pierderea în greutate corporală înseamnă
  2. Вход на Facebook | Facebook
  3. Pauza intre seturi Sunt putine persoane care isi calculeaza cu exactitate pauza dintre seturi, si mai putine care stiu cata pauza ar trebui sa aiba.
  4. Cum să rapid pentru a arde grăsime
  5. Răspunde sincer la aceste întrebări despre tine: Program de pierdere în greutate Sfaturi de fitness si program de exercitii specific pentru pierderea din greutate miercuri, 4 ianuarie Cand vine vorba de pierderea din greutate, sunt cateva elemente program de pierdere în greutate pe care trebuie sa le iei in considerare.
  6. Pierdere în greutate povestiri c25k
  7. Cum să pierzi grăsimea facială la domiciliu

Poate ajuta la construirea musculaturii: Antrenamentele HIIT pot ajuta, de asemenea, la construirea masei musculare slabe, spune Bowen. Poate promova longevitatea: Datorită abilităților sale de sablare a grăsimilor și a tendinței de a îmbunătăți starea de sănătate cardiorespiratorie, Vickers subliniază că HIIT poate ajuta la prevenirea și îmbunătățirea unei varietăți de condiții de sănătate, inclusiv scăderea riscului de diabet, accident vascular cerebral și anumite tipuri de cancer, precum și îmbunătățirea tensiunii arterialecolesterol, glicemie și mobilitate.

album foto

Poate ajuta la creșterea sănătății mintale: Vickers observă, de asemenea, că creșterea fitnessului aerob are efecte benefice asupra rezultatelor psihologice și cognitive, cum ar fi scăderea depresiei și anxietății și crește vigoarea, procesarea cognitivă, atenția și memoria. Va ajuta la mișcarea zilnică: Ca și alte forme de antrenament funcțional, antrenamentele HIIT vă pot crește capacitatea de a îndeplini sarcini zilnice și de a îmbunătăți calitatea vieții, spune Vickers.

Considerații de siguranță Deoarece HIIT este un antrenament complet de intensitate ridicată, dacă suferiți de leziuni sau condiții de sănătate preexistente, ar trebui să vă adresați mai întâi medicului dumneavoastră.

rutina piciorului pentru pierderea de grăsimi

În plus, deoarece veți face o mulțime de exerciții intense într-o perioadă scurtă de timp, există riscul de rănire. În cele din urmă, el îndeamnă să nu vă suprasolicitați.

LIIT Similar antrenamentului la intervale de intensitate mare, antrenamentul la intervale de intensitate mică implică intervale de exerciții pierderea în greutate așteptată cu hiit de perioade de odihnă.

Cu toate acestea, așa cum sugerează și numele, perioadele de intensitate mai mare nu sunt la fel de intense și timpii de recuperare sunt de obicei mai lungi.

cum se jogăm pentru pierderea în greutate

În timp ce antrenamentele HIIT sunt o metodă mai populară pentru exerciții cu experiență datorită capacității lor de a exploda calorii, LIIT poate fi o opțiune mai bună pentru începători, seniori, cei care preferă un antrenament de intensitate mai mică sau oricine suferă de un prejudiciu. Acestea implică, de asemenea, un risc mai mic, deoarece sunteți mai puțin predispus la rănire cu un antrenament mai puțin intens.

Cum sa scapi de greutate cu exercitii in timpul menopauzei

Rețineți că puteți arde în continuare aceeași cantitate de calorii făcând un antrenament LIIT; cu toate acestea, va trebui să investiți mai mult timp. Ce să poarte la o clasă HIIT La fel ca majoritatea orelor de antrenament, ar trebui să vă concentrați asupra purtării de îmbrăcăminte confortabilă și funcțională, astfel încât să vă puteți mișca în ea. Dacă picioarele tale sunt incomode, și ceilalți vor fi și tu. De asemenea, asigurați-vă că întrebați instructorii pentru informații, în special cu privire la modul în care vă puteți îmbunătăți formularul, dacă nu sunteți sigur de exerciții sau dacă aveți nevoie de o modificare.

Bowen oferă sfaturi pierderea în greutate așteptată cu hiit. Dacă urmați o clasă într-un gimnastică sau o sală de fitness, este probabil să vi se pună la dispoziție toate echipamentele de care aveți nevoie. Cu toate acestea, dacă sunteți acasă, puteți profita și de avantajele unui antrenament HIIT - chiar dacă nu aveți greutăți sau alte echipamente. Există atât de multe opțiuni.

Cele 9 principii de formare care se aplică tuturor Cel mai bun echipament de antrenament cu greutăți pentru antrenament la domiciliu Exerciții și cortizol Program simplu și eficient pentru a reveni în formă Metoda de antrenament HIIT crește riscul de rănire Ovăzul și numeroasele sale beneficii pentru sănătate Ateliere de explorare psiho-corporală Dependent de zahăr? Supliment alimentar Omega 3: ghid de cumpărare Superalimente pentru combaterea diabetului Cum să slăbești rapid cu antrenamentul cardio Consecințele sindromului de supraentrenament Vitamine de favorizat la sportivi Ciocolata neagră: o comoară de beneficii pentru sănătate Fiți în formă maximă după 40 de ani 7 exerciții pentru a avea picioare frumoase în formă Cele mai bune exerciții pentru întărirea coapselor Muzică și performanță sportivă: ar trebui să ascultați muzică în timpul antrenamentului? Fitness pentru a slăbi, mit sau realitate?

Există ample cercetări științifice care susțin HIIT ca unul dintre cele mai eficiente antrenamente de pe planetă, motiv pentru care a devenit din ce în ce mai popular în ultimul deceniu. Cu toate acestea, dacă suferiți de orice afecțiuni preexistente, leziuni anterioare sau aveți vârsta înaintată, ar putea fi puțin prea intens pentru dvs.

În acest caz, ar trebui să luați în considerare antrenamentul la intervale de intensitate redusă, o versiune relaxată a antrenamentului amplificat.