Cum să calculezi macronutrienții tăi pentru o dietă flexibilă și dieta IIFYM

Raportul macronutrient pentru pierderea în greutate femeie, Ce ar trebui să mănânc pentru a pierde în greutate? - Victor Diaconescu

Înainte de a ne gândi la macronutrienți, trebuie să începem deja cu caloriile:

Video despre aportul zilnic de carbohidrați Aportul de calorii Pentru cei care doresc să slăbească sau să câștige masa musculară, există o dorință larg răspândită de a accelera acest proces, ceea ce duce adesea la faptul că aportul zilnic de carbohidrați scade la nivelul maxim și, uneori, este scăzut. Aceasta este adesea o mare greșeală, deoarece corpul uman consumă calorii nu numai pentru activitatea fizică, ci și pentru a-și menține funcțiile.

pierdere în greutate md chula vista

Dacă există activitate fizică, atunci trebuie să mănânci până la de calorii pe zi. Dacă activitatea fizică este mică, atunci nu mai mult de kilocalorii pe zi. Scăderea dramatică a aportului de calorii sub nivelul minim poate duce la probleme grave de sănătate.

Cum să găsiți defalcarea corectă a macronutrienților pentru dvs. ?

Formula pentru calcularea Mifflin San Geor Nutriționiștii americani s-au bazat pe această formulă de raportul macronutrient pentru pierderea în greutate femeie un deceniu. Se bazează pe formula Harris-Benedict, nu mai puțin cunoscută și deja clasică prin calcule.

  • Cum să calculezi macronutrienții tăi pentru o dietă flexibilă și dieta IIFYM
  • Macronutrienții și pierderea în greutate: ce să înțelegem Ce sunt macronutrienții?
  • Хейл - Северная Дакота.

Se iau în considerare încărcătura medie pe corp, sex, vârstă și greutate, precum și rata zilnică de carbohidrați pentru o persoană. Pentru bărbați: greutatea în kilograme înmulțită cu 10 plus înălțimea în centimetri înmulțită cu 6,5 plus vârsta în ani înmulțită cu 5 și plus încă 5.

Când vine vorba de pierderea în greutate, cel mai important factor este să mănânci mai puțin. Când consumați mai puține calorii decât cele pe care le consumați, veți pierde în greutate și dieta care vă ajută să pierdeți în greutate cel mai bine va fi cea care vă permite să consumați mai puține calorii fără a cauza prea mult stres. Greutatea corporală depinde de cantitatea totală de calorii consumate mai mult decât de rapoartele dvs. Aceasta a concluzionat că restricțiile calorice, nu raportul macronutrient, determină pierderea în greutate.

Pentru fete: greutatea în kg înmulțită cu 10 plus înălțimea în cm înmulțită cu 6,5 plus vârsta în anii întregi înmulțită cu 5 și minus Prin urmare, calculul a fost ulterior îmbunătățit. În funcție de sarcini, au fost dezvoltate anumite valori: activitatea fizică este absentă sau numărul lor nu este semnificativ - 1,2; activitate fizică scăzută - 1,; educație fizică la nivel mediu - 1,55; activitate ridicată, sport constant - 1.

În acest articol vei descoperi:

Formula Harris Benedict Calculează rata de proteine, grăsimi și carbohidrați pe zi. A fost scos la începutul secolului al XX-lea. Formula se bazează, de asemenea, pe trei parametri principali: greutate, vârstă și înălțime.

amestec de slăbire al ceaiului alattar

Rata metabolică bazală este calculată pentru a afla cât de multă grăsime trebuie să consumați într-o zi. Acest calcul poate fi folosit de bărbați pentru a calcula caloriile în timp ce construiește raportul macronutrient pentru pierderea în greutate femeie. Esența formulei este calcularea metabolismului bazal și activ.

  • Raportul macronutrient pentru calculatorul feminin pentru pierderea în greutate |
  • Raportul macronutrient pentru calculatorul feminin pentru pierderea în greutate Pentru pierderea calculatorul Add: rotyt52 - Date: - Views: - Clicks: Pentru calcularea numarului zilnic de calorii care ar trebui consumate de o persoana pentru a-si mentine greutatiea se inmulteste rezultatul MB obtinut cu ecuatia Harris-Bennedict cu un coeficient care tine cont de activitatea fizica sau prezenta bolii coeficienti variabili dupa autori, in general 1.
  • Raportul dintre proteine, grăsimi și carbohidrați pentru pierderea în greutate - cum se calculează în funcție de formule.

Un metabolism activ provine din stilul de viață pe care îl conduce o persoană: dacă exercițiul fizic este redus la zero - 1,2; educație fizică mică sau rară - 1.

În ultima etapă, cele două valori trebuie multiplicate, rezultatul obținut este rata medie a caloriilor consumate. Luăm proporțiile 3: 2: 5 și obținem Aportul zilnic de calorii este de kcal.

Frecvență - ardere a grăsimilor : pentru pierderea în greutate - Scapă-te rapid de grăsime corporală

Împărțit în 10 porții. Rezultatul este de kcal pe piesă.

mănâncă mese pentru a pierde în greutate

Apoi, trebuie să înmulțiți rezultatul cu kcal pentru fiecare articol. Calculul porției de ultimul gram: Împărțim la 4, obținem g de proteine; Împărțim la 9, obținem 35,6 g de grăsime; împărțit la 4 este egal cu de grame de carbohidrați.

Ce sunt macros?

Sfaturi pentru slăbit Când pierdeți în greutate, trebuie să abordați în mod competent distribuția nutrienților. Pentru cei care doresc să slăbească kilogramele în plus, există câteva sfaturi de la nutriționiști: În loc de diete obositoare și grele, este mai bine să calculați BJU. Aportul zilnic de carbohidrați nu trebuie să fie mai mic de de grame. Aportul de grăsime este esențial pentru o funcție imunitară adecvată. Necesarul zilnic de grăsime este de 30 - 40 de grame. Nu uitați de apa pe care trebuie să o beți după numărul de kilograme.

homeopatia pierde rapid în greutate

Pentru 1 kg de greutate 20 de mililitri de apă. Evitați dulciurile pentru fructe dacă sunteți supraponderal. Cu o muncă adecvată asupra ta, greutatea va reveni cu ușurință la normal. Calculul aportului de proteine, grăsimi, carbohidrați pentru femei, bărbați, copii, pierderea în greutate și creșterea în greutate Timp de citire: 12 minute Cunoașterea ratei consumului de proteine, grăsimi și carbohidrați este necesară nu numai pentru cei care monitorizează cu atenție cifra.

De asemenea, este necesar pentru o dietă echilibrată.

dieta 13 zile pdf

Într-adevăr, mulți oameni nu mănâncă corect, în urma cărora se confruntă cu diferite boli. Unele probleme de sănătate pot fi evitate prin simpla ajustare a dietei.

Calorii conținut

În plus, calcularea raportului BJU în dietă și alegerea produselor adecvate nu este atât de dificilă pe cât pare. Cum se calculează conținutul de calorii și raportul dintre BZHU?

Pentru a afla aportul zilnic de proteine, grăsimi și carbohidrați, trebuie mai întâi să calculați conținutul de calorii.

Bju ca o componentă a pierderii eficiente în greutate. Considerăm conținutul de calorii al dietei Formula pentru calcularea bju pentru pierderea în greutate. Considerăm conținutul de calorii al dietei Pentru cei care au uitat: macronutrienții sunt substanțe organice care sunt direct implicate în viața corpului - acestea sunt proteine, grăsimi și carbohidrați. Să ne amintim încă o dată cum să calculăm corect rata BZHU pentru tine.

Acest lucru se poate face folosind un calculator folosind formula pentru calcularea ratei metabolice bazale BMR. Numărul rezultat de calorii indică câtă energie consumă corpul în repaus. Dar în viață, o persoană se mută, lucrează, intră în sport etc.

pierdere în greutate pierdere viziune imprimante

Toate acestea vor crește consumul zilnic de calorii. Prin urmare, după calcularea metabolismului bazal, este necesar să se determine coeficientul de activitate Ka. Acest lucru se poate face în conformitate cu următoarele criterii: Ka.